آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین قیمت ۴۰۰۰۰ دلار را در آینده نزدیک نخواهد دید😩

بلومبرگ گزارش داد که غول بانکداری سرمایه گذاری JPMorgan به این نتیجه رسیده است که کاهش چشمگیر جریان وجوه  Grayscale’s bitcoin به احتمال زیاد مانع از آن می شود که بزرگترین ارز رمزنگاری شده مجدداً به مرز ۴۰۰۰۰ دلار برسد.

در حال حاضر ، انگیزه جریان سازمانی در پشت bitcoin trust Grayscale به اندازه کافی قوی نیست که بیت کوین بتواند بالاتر از ۴۰،۰۰۰ دلار را مجددا فتح کند.

پول نهادی کافی نیست

تقریباً یک ماه پیش ، استراتژیست های JPMorgan هشدار دادند که کاهش جریان می تواند باعث اصلاح بیرحمانه بازار شود. در آن زمان ، بیت کوین زیر ۲۴۰۰۰ دلار معامله می شد.

بعد از اینکه قیمت بیت کوین رشد کرد و در تاریخ ۸ ژانویه به بالاترین سطح فعلی خود یعنی ۴۲،۰۰۰ دلار رسید ، این افزایش قیمت خیلی داغ شد و پایدار نبود و یک سری اصلاحات به دنبال آن انجام شد. به وقت انتشار این خبر ، ارز رمزنگاری شده در صرافی Bitstamp با قیمت ۳۳۳۷۱ دلار معامله می شود.

JPMorgan خاطرنشان می کند که میزان ورودی Grayscale در هفته گذشته حتی افت بیشتری از خود بیت کوین داشته است (به ترتیب ۲۲ و ۱۷ درصد).Grayscale پس از بستن درهای سرمایه گذاران جدید در ۲۱ دسامبر ، trust های خود را در ۱۲ ژانویه بازگشایی کرد.

طبق به روزرسانی ۲۲ ژانویه ، Grayscale Bitcoin Trust در حال حاضر کمی بیش از ۲۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

مایکل سوننشن ، مدیرعامل تازه منصوب Grayscale اخیراً اعلامیه جدیدی را در توییتر انتشار داده است، اما مشخص نیست که آیا این موضوع به بیت کوین یا برخی از trust های جدید شرکت مربوط به آلت کوین های مختلف مرتبط باشد.

سهم بازار بیت کوین در حال کاهش است.

جدا از تقاضای نهادی به ظاهر رو به کاهش ، بهبود بیت کوین توسط یک رشد قوی اتریوم که با سودهای دو رقمی در بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) همراه بود ، مانع شده در اوایل امروز ، بزرگترین آلت کوین موفق شد به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی ۱۴۷۵ دلار در صرافی Binance برسد.سلطه بیت کوین بر بازار اکنون به ۶۲.۴۵ درصد کاهش یافته است که پایین ترین سطح از اواخر نوامبر است.

منبع : u.today


گزیده اخبار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده