آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

حجم بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح سه ساله رسید

حجم بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح سه ساله رسید

حجم بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح سه ساله رسید

به گزارش زوم ارز و به نقل از داده های ارائه شده از سوی شرکت تحلیل و ارائه داده های زنجیره ای یعنی گلس نود، سرمایه گذاران همچنان در حال خرید و خارج کردن بیت کوین از صرافی های متمرکز هستند و این روند طی دو سال در حال اجرا بوده است.

بنا به نمودار ارائه شده، عرضه بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح سه ساله اخیر خود رسیده است.

بیت کوین دیروز برای دقایقی حتی به زیر محدوده ۶۰ هزار دلار نیز رسید و پس از آن با حمایت سنگین گاو ها و خریداران بازار مواجه شد و هم اکنون بین محدوده ۶۱ الی ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود و در زمان نگارش این خبر نیز با ۱.۹ درصد افزایش قیمت طی شبانه روز اخیر در سطح ۶۱۷۴۸ دلار قرار دارد.

لکس موسکوفسکی مدیر ارشد اجرایی Moskovski Capital نیز نمودار مشابهی را در مورد اتریوم به اشتراک گذاشت و بنظر ذخایر دومین ارز دیجیتال برتر بازار یعنی اتریوم در صرافی ها نیز رو به تمام شدن است چرا که سرمایه گذاران به دنبال خارج کردن اتر های خود از صرافی و ذخیره سازی طولانی مدت آن هستند و همین موضوع منجر به این شد که برخی به این باور برسند که بازار در موقعیت خرید بیش از حد قرار دارد.

در زمان نگارش این خبر اتریوم در وضعیت خوبی قرار داشته و با ۳.۴ درصد افزایش قیمت طی شبانه روز اخیر در سطح ۴۳۷۱ دلار قرار دارد.

تحلیل شما همراهان زوم ارز شرایط کنونی بازار چیست؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده