آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

کاهش قیمت طلا و افزایش قیمت بیت کوین

کاهش قیمت طلا و افزایش قیمت بیت کوین

هر اونس طلای خالص (XAU) با افت بیش از ۱.۵ درصدی رو به رو شد و در زمان نگارش این خبر به ازای هر اونس در سطح قیمتی ۱۷۶۳ دلار معامله شده است و این سقوط قیمت طلا از روز چهارشنبه آغاز شده است و پیش از اصلاح قیمت در سطح قیمتی ۱۸۲۸ دلار قرار داشت.

از آن زمان تاکنون طلا با کاهش قیمت ۳.۲۰ درصدی مواجه شده و ارزش خود را از دست داده است.

بر اساس ارقام ارائه شده از سوی کوین مارکت کپ رقیب با ارزش ترین فلز جهان که در دنیای دیجیتال فعالیت می‌کند همچنان در حال افزایش قیمت است و در حال حاضر در زمان نگارش این خبر در سطح قیمتی ۴۳۴۳۴ دلار قرار دارد.

سه روز پیش آنتونی پومپلیانو یکی از اینفلوئنسر های بیت کوین اظهار داشت که طلا در ۱۲ ماه گذشته ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است و این در حالی است که بیت کوین طی ۱۲ ماه گذشته ۲۴۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

ویلی وو تریدر و تحلیلگر دنیای ارز های دیجیتال اظهار داشت که طلا و بیت کوین “رابطه معکوس” دارند و بیت کوین سرمایه را از سوی سرمایه گذاران بازار های مالی مختلف از جمله طلا جذب می‌کند.

از آگست ۲۰۲۰ طلا نتوانسته است اوج قیمت خود را لمس کند و تاکنون در وضعیت آنچنان خوبی قرار نداشته است.

هرچند برخی هم روی طلا و هم بیت کوین سرمایه گذاری می‌کنند و یکی از آنها رابرت کیوساکی کارآفرین برجسته، سرمایه گذار و نویسنده کتاب پرفروش خودآموزی مالی، “پدر پولدار، پدر فقیر” است.

از سال گذشته وی بر روی طلا و بیت کوین و نقره سرمایه گذاری انجام داده است و انتظار تورم غیر گذرا و کاهش ارزش دلار آمریکا را به دلیل افزایش چاپ بدون پشتوانه را دارد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده